Veelgestelde vragen

cropped-Doct-icon-transparent-192x192

Veelgestelde vragen

Om Doct te kunnen gebruiken, heb je een smartphone op iOS- of Android-platform nodig en een Doct-app met een actief lidmaatschap of een activeringscode.

De activeringscode is het nummer dat je van je werkgever of bedrijf hebt gekregen. Met deze code kun je de app activeren en gebruiken.

Bij aanschaf van het gezinsabonnement wordt binnen 24 uur een andere activeringscode naar het e-mailadres gestuurd.

Neem contact op met je werkgever of het bedrijf waar je de code hebt ontvangen, of neem per e-mail contact met ons op via info@doctonline.nl.

Bij technische problemen kun je altijd contact opnemen met de klantenservice binnen de applicatie.

Om toegang te krijgen tot specialisten heb je een abonnement nodig op een van de Doct-pakketten. Om met specialisten te praten, moet je een beschikbare afspraak boeken. Het gesprek wordt betaald tegen het aangegeven specialistentarief (het abonnement dekt geen consulten met specialisten. Het abonnement dekt 24/7 huisartsen).

Dokters kunnen je op dit moment geen recept voorschrijven.

Je huisarts geeft een verwijzing voor individuele onderzoeken.

Ja, dat is de enige manier om je te registreren.